همه چیز در خصوص ویزای شینگن
نوشته شده توسط : saheleaftab12

همه چیز در خصوص ویزای شینگن

در سال 1985 چند کشور اروپایی معاهده ای را تحت عنوان معاهده شینگن امضاء کردند ، این معاهده اجازه ورود به این کشور ها را برای مردم یکدیگر بدون داشتن ویزا و محدودیت  آزاد می کرد تا مشکلات رفت و آمد بین مرزی برای آنها مرتفع شود که تا امروز این معهده بر قرار می باشد . هر کشور خارج از این معاهده برای ورود به حوزه این کشور ها باید ویزای شینگن دریافت کند . کشور های عضو این معاهده 26 کشور می باشند : : آلمان، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، پرتغال، هلند، بلژیک، لوکزامبورگ، سوئد، نروژ، فنلاند، دانمارک، لیتوانی، لتونی، لهستان، مجارستان، اتریش، استونی، اسلواکی، اسلوانی، چک، ایسلند، مالت، یونان، لیختن اشتاین و سوئیس.

البته کشور های  داخل قاره آمریکا به استثناء برخز از آنها مانند کلمبیا ، پرو ، بولیوی  و ... و اتباع کشور های استرلیا ، ژاپن ، کره جنوبی و مالزی هم می توانند حداکثر به مدت 90 روز بدون دریافت ویزای شینگن وارد این محدوده و کشور ها شوند . …

برای  مطالعه ادامه مطلب و همچنین رزرو تور و یا بررسی و اطلاع از سایر برنامه های گردشگری سیاحتگران ساحل آفتاب همین امروز با کارشناسان و متخصصین سیاحتگران ساحل آفتاب تماس بگیرید .

Travel.sahelaftab.com

02188656892

 

 





:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: